fredag 5 augusti 2011

Storshopping

Hej hej nya bloggen! :)
Här om dan så var jag i stan och shoppade med min farmor, då gick jag in på H&M.
Självklart fick jag massor med prylar (bara smink).
Jag fick:
En macsara ifrån Maybeline New York, The Colossal Volum express mascara, typ 139 :-
En kajal ifrån H&M, Solid Black, typ 39 :-
En puder borste även den ifrån H&M, runt 50 :-
En liquid eyeliner pckså ifrån H&M, 39 :-
En kajalvässare från H&M, 9.90 :-
En eyeshadow palette den också från H&M, 69 :- (36 färger)
En trippel concaeler ifrån Viva la Diva, 85 :-
En concealerpenesel ifrån Kicks, 80 :-

Jag ganska mycket och ALLT fick jag av farmor!
Idag kommer min webcam att komma MEN jag ska vara borta hela helgen så det bli ingen videoblogg förns på måndag! :(
Ni får vänta, för er som vill adda mig på YouTube så heter jag linnea711

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar